Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku.
Konsumenci stale oceniają firmy. Niezadowoleni dzielą się opiniami z rodziną oraz ze znajomymi, zadowoleni - stają się rzecznikami marki. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.
Przygotowaliśmy dla Was niespodziankę!
Napisz min. 1 opinię tekstową na portalu Jakość Obsługi na temat stacji PKN ORLEN w województwie mazowieckim i wygraj!
Uwaga - W konkursie bierzemy pod uwagę tylko opinie tekstowe zgodne z regulaminem Programu Jakość Obsługi, zawierające wartościowy i szczegółowy opis jakości obsługi.
Szczegóły konkursu poznasz klikając "Link do strony z konkursem".
Konsumenci stale oceniają firmy. Niezadowoleni dzielą się opiniami z rodziną oraz ze znajomymi, zadowoleni - stają się rzecznikami marki. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.
Przygotowaliśmy dla Was niespodziankę!
Napisz min. 1 opinię tekstową na portalu Jakość Obsługi na temat stacji PKN ORLEN w województwie mazowieckim i wygraj!
Uwaga - W konkursie bierzemy pod uwagę tylko opinie tekstowe zgodne z regulaminem Programu Jakość Obsługi, zawierające wartościowy i szczegółowy opis jakości obsługi.
Szczegóły konkursu poznasz klikając "Link do strony z konkursem".