Z okazji 30-lecia marki Cleanic
zaprojektuj grafikę na opakowanie i plakat,
inspirując się hasłem

Piękna historia kobiecości

oraz

i wygraj 5 000 zł!

Zasady

1. zaprojektuj

Zaprojektuj grafikę na jubileuszowe opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 oraz jubileuszowy plakat marki Cleanic, interpretując kreatywnie hasło „Piękna historia kobiecości”. Nadesłane projekty powinny być spójne graficznie.

Uwaga! Projekt graficzny na opakowanie musi być zaprojektowany na siatce, którą można pobrać poniżej (do wyboru PDF lub AI).

Na siatce ze wzorem opakowania naniesione są stałe elementy graficzne, których nie możesz zmieniać.

Projekt plakatu zaprojektuj na siatce o wymiarach 210x297 mm (format A4) w układzie pionowym. Na plakacie umieść koniecznie logo Cleanic.

Pliki do pobrania:

2. przygotuj pliki

Przygotuj dwa odrębne pliki - opakowanie i plakat - w formacie JPG (JPEG) lub PNG, w rozdzielczości 300 dpi, tak aby ich waga nie przekraczała łącznie 20 MB.

Uwaga! Zachowaj oryginalne pliki do czasu rozstrzygnięcia konkursu. Laureaci Konkursu zobowiązani będą do nadesłania obu nagrodzonych projektów w postaci cyfrowej, zapisanych jako pliki edytowalne.

Plik graficzny opakowania w formacie ai z fontami zamienionymi na krzywe, z załączonymi i podlinkowanymi bitmapami w skali 1:1, przestrzeni barwnej CMYK, rozdzielczości 300 dpi.

Projekt plakatu w formacie ai, z fontami zamienionymi na krzywe, z załączonymi i podlinkowanymi bitmapami w skali 1;1 w przestrzeni barwnej CMYK i rozdzielczości 300 dpi lub w formacie psd na warstwach w przestrzeni barwnej CMYK i rozdzielczości 300 dpi.

3. wyślij step3

Prześlij projekty opakowania i plakatu korzystając z formularza poniżej. Masz czas do 16 maja 2021 r. Możesz również (ale nie musisz) dołączyć do projektów wizualizację opakowania w odrębnym pliku. Pobierz formularz zgłoszeniowy:

4. wygraj stepOne

Wygraj atrakcyjne nagrody. Wyniki konkursu ogłosimy 14 czerwca 2021 roku.

Masz pytania? Wątpliwości? Odpowiedzi szukaj w zakładce FAQ, regulaminie konkursu i polityce ochrony danych.

blueZig inkStain

Nagrody

jury konkursu

stepOne
Karolina Pawelczyk

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i inspirujących polskich ilustratorek. Rysunku uczyła się w Central Saint Martins w Londynie. Jej specjalizacją jest ilustracja fashion oraz beauty. Posługuje się oryginalną flamastrową kreską i eksperymentuje z kompozycją. Trzykrotnie tworzyła światowe kampanie dla Marc Jacobs Fragrances. Rysowała dla wielu prestiżowych marek oraz tytułów prasowych.

stepOne
Prof. zw. Ksawery Piwocki

Były dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Uznany autorytet wśród studentów. Od kilkudziesięciu lat tworzy, rozwija i promuje polski design oraz grafikę.

stepOne
Lena Pianovska

Członkini Zarządu STGU, absolwentka Szkoły Strategii Marki. Promotorka przedsiębiorczości w środowisku projektantów graficznych. Prowadzi cykl wirtualnych spotkań #STGUasks. Inicjatorka i koordynatorka oraz mentorka w programie Mentoringowym STGU. Zarządza studiem brand designu - Livi Studio.

stepOne
MAD illustrators – Ewa Fiwek i Natalia Pelak

Agencja reprezentująca utalentowanych ilustratorów i grafików, stworzona przez Ewę Fiwek i Natalię Pelak. MAD illustrators jest kuratorem kreatywnej współpracy, buduje most między światem artystów a środowiskiem korporacyjnym.

Poznaj markę Cleanic

Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości, związanych konkursem, prosimy o kontakt: konkurs@cleanic.pl